dilluns, 18 d’octubre del 2010

Welcome to the jungle

Per si no teniu noticies nostres durant 2 o 3 dies, estem a punt d'endinsar-nos a la jungla durant tres dies i dues nits. (Roser, ja veus que la historia es repeteix...jejejeje).
Estarem en un campament enmig de la selva on ens portaran sobretot d'excursio pel riu, a veure mes besties!! Amb sort, aquest cop tindrem ocasio de veure els monos de Borneo, aquells que tenen un nas molt gros i fan tant de riure,...serps, cocodrils, ocells, potser orangutans, macacos.... i milions i milions de mosquits!! (Encara no ens hi hem ficat i jo ja porto un parell de picades que m'han fet a traves de la roba els molt mal pa...!!!)

Tornarem el dia 21, quan al vespre tenim bitllet d'avio per tornar cap a KL. Un cop alla...la meteo dira!

Salut

Telefon

Ei, que el mobil s'ha mort fins a nou avis. Si ens heu de dir alguna cosa que sigui per internet, ok?
Salut