Salut!!
Les 00:28 minuts. Acabem de deixar les motxilles a l'habitacio de Kota Kinabalu. Deu n'hi do quin viatge mes llarg....30 hores en total sense comptar les 6 hores que hem perdut pel canvi horari... PERO JA SOM A BORNEOOOOOOOO!!!
Acabem s'assabentar-nos que probablement no podrem pujar al volca Kinabalu...pero aixo ja us ho explicare dema... a encetar l'arribada amb una cerveseta i dema mes!