dilluns, 11 d’octubre del 2010

36 hores, pero som a Borneo!!

Salut!!
Les 00:28 minuts. Acabem de deixar les motxilles a l'habitacio de Kota Kinabalu. Deu n'hi do quin viatge mes llarg....30 hores en total sense comptar les 6 hores que hem perdut pel canvi horari... PERO JA SOM A BORNEOOOOOOOO!!!

Acabem s'assabentar-nos que probablement no podrem pujar al volca Kinabalu...pero aixo ja us ho explicare dema... a encetar l'arribada amb una cerveseta i dema mes!

3 comentaris:

  1. Anit vaig mirar on quedava exactament la ciutat on sou...caram sí que heu anat lluny! Un petó.

    ResponElimina
  2. Apa doncs...a disfrutar!!!! per cert...que vols i hotel per Berlin ja estan reservats!!!!!!!!

    ResponElimina