Salut!!
Les 00:28 minuts. Acabem de deixar les motxilles a l'habitacio de Kota Kinabalu. Deu n'hi do quin viatge mes llarg....30 hores en total sense comptar les 6 hores que hem perdut pel canvi horari... PERO JA SOM A BORNEOOOOOOOO!!!
Acabem s'assabentar-nos que probablement no podrem pujar al volca Kinabalu...pero aixo ja us ho explicare dema... a encetar l'arribada amb una cerveseta i dema mes!
Que disfruteu molt, un petó enorme!
ResponEliminaAnit vaig mirar on quedava exactament la ciutat on sou...caram sí que heu anat lluny! Un petó.
ResponEliminaApa doncs...a disfrutar!!!! per cert...que vols i hotel per Berlin ja estan reservats!!!!!!!!
ResponElimina