dimarts, 12 d’octubre del 2010

cagu'm les connexions, les cookies i tot el que es mou!!!

Acabo d'escriure un rotllo per caure de cul, i aquesta m**** de connexio ho ha perdut tot!!!
Be, res, doncs que som al parc Kinabalu, i entre dema i dema passat pujarem al cim, aixi que no podrem escriure res. Si hi ha sort i fa bon temps, ja us penjarem unes fotos de les Filipines!!!

1 comentari:

  1. Ei, Que tingueu molt bon viatge, i gràcies per fer-nos compartir l'experiència en directe, ja ens hi trobem!!

    Petons

    Pol Wendy i Nen

    ResponElimina