Ahir a la tarda ens vem dedicar a l'observacio de les activitats que es desenvolupen per la platja....vem flipar amb la pasta que deuen fer els que es dediquen al Parasailing (aquesta mena de paracaigudes que va tibat per una barca). Nomes val 70 Ringgits (menys de 20 eurus) pero maxim et belluguen 5 minuts!!!
Tambe moltes "monges" s'apunten al carro!!! Potser els hi haurem de fer un regal de Nadal a les Sagramentaries..... (a veure si cauen a l'aigua i ensopeguen amb algun tauro afamat!!)
Ja que hi erem ens vem quedar a veure la posta de sol...aprofito per comunicar-vos que l'August esta oficialment embarassat de 8 mesos i mig!! o hauria de dir-ho en setmanes??? 30 setmanes??? uix, crec que no estem preparats!!! juasuas
(A Langkawi tambe hi ha pinguins!!!! fixu-vos a la dreta de l'August al fons!!)
Aixi que aquest mati hem llogat una "petarreta" per poder moure'ns una mica (ja estavem avorrits dels pinguis i de veure monges voladores!!)
Despres de fer benzina...( la meitat del diposit per 6 Ringgits = 1,5 eurus!!!. La gasolina va a 1,75 Ringgits, uns 0,40 centims d'euru aproximadament....igual que a casa nostra vaja!!!! cagu'm l'olla....) ens hem acostat cap el que havia de ser una platja paradisiaca...... per a la nostra sorpresa, i encara que complia un dels requisits (no hi havia ningu)....semblava un abocador!!! en serio, quin fastic!! Ens ha fet fins i tot vergonya fer una fotografia a tal barbaritat, aixi que hem canviat de rumb....
Passant per davant d'una granja de cocodrils (com les que trobes quan vas de Berga a Montmajor...) hem fer un "altu" en el cami per veure tals besties pardes.... (al Kinabatangan els vem veure nomes de refilo!!)
Tambe hi havia un show inclos en el preu de l'entrada.....quina gent mes valenta nois!!!
Ens hem aventurat fins a l'opcio de platja numero 2 per veure si teniem mes sort pel tema de la bruticia..... teniem pero un bon "feeling" relacionat basicament amb la presencia d'un Four Seasons i un altre complex hoteler de similars caracteristiques situats just al damunt de l'esmentada platja.... per sort no ens hem equivocat!! (tambe hem vist pero que aquesta platja la deuen netejar diariament, doncs hi havia marques sospitoses a la sorra....)
Agraits a la cura de l'hotel per la tasca desenvolupada, hem procedit a fer la inauguracio de la platgeta amb un coco acabat de collir...
Ho sento nois, aquest any no tenim platges d'aigua turquesa.... i aqui tampoc sembla que tinguem gaire possibilitat de veure peixets ni fer snorkel, ni res de res.... ahs, si el tifo no ens hagues espatllat el viatge a les Tioman..... snif snif....(acabem de veure les fotos de les Tioman de la Paula i l'Edu.....snif snif.....)
Un cop farts de platja (tot i que l'espectacle de 4 foques marines peludes indies i un maromo...jo dic que era el marit i les 4 dones.....pero l'August no acaba d'estar-hi d'acord) i d'alguns locals que s'acostaven a l'aigua de la mateixa manera que jo em vesteixo en ple hivern) hem recuperat la moto, i veient que un dels dos cims de l'illa curiosament no estava cobert de boira (900 metres sobre el nivell del mar) hem pujat fins a veure les vistes...
Tornats abans no es fes fosc (aqui la gent condueix molt i molt a poc a poc, pero tot i aixi no ens convencia la idea de conduir de nit), hem tornat cap a l'hotelet., i ens disposem a fer un soparet a base de peixet (l'August) i jo una mica de chicken satay (pinxos de pollastre a la brasa amb regust oriental...mmmm....)