Tornats del campament selvatic, ens quedaven algunes hores abans d'agafar l'avio per tornar cap a Kuala Lumpur, aixi que ens vem acostar de nou fins al centre d'orangutans, que estava al costat...
Nomes d'arribar, vem trobar a aquest fugitiu que buscava entre les escombreries... (vem avisar oportunament al parc que se n'havia escapat un.... per a que el vinguessin a buscar)
I vem poder fer alguna altra bona foto dels ORANG UTANS, que en el dialecte local de Sabah (regio de Borneo en la que hem estat) significa HOMES del BOSC (ho vaig trobar curios, no sabia que la paraula oranguta tenia aquest significat...)
Com a dades curioses, nomes queden actualment 25.000 Ha de bosc tropical en aquesta regio de Borneo (vaja, que no queda res de res) fet que ens va desil.lusionar forca, ja que ens pensavem que trobariem boscos inacabables extremadament tupits de vegetacio.... mes aviat hem trobat extensions i extensions, aquestes si que infinites de plantacions de palmeres, de les quals n'obtenen oli de palma, que aqui serveix per fer de tot. Absolutament de tot!! Una desgracia vaja..... que fa pensar que el millor que li pot passar a aquest planeta es que l'especie humana acabi per extingir-se, es el que ens mereixem.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada