dissabte, 23 d’octubre del 2010

Uns dies de platja a Langkawi...

Ahir al vespre despres de mil hores en un bus vem arribar a Langkawi. Ens hem apalancat en uns bungalows a 3 minuts de la platja (molt mes economic que a davant del mar), la mar d'estupendus i amb un personal molt trempat! Ara una noia d'aqui ens explicava una mica sobre les miseries del pais i les penuries que els hi fa passar el govern... (tot ha vingut que ens demanes a veure d'on erem, ja que al registre de l'hotel haviem posat que som catalans...)

Estem aqui...



La platja no es  molt espectacular, aixi que dema llogarem una moto i anirem a fer una volta per la illa, que es forca gran...


Ahs, tenim un vei que viu al camp del costat....jejejeje un bufal!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada